2025. 10. 14. - 2025. 10. 15. | Budapest

Tourism Summit 2025

face

Stephanie Cheung

Stratégiai és Elemzési Igazgató
MarketID

Stephanie Lynn Cheung a desztinációmarketing és a kapacitásfejlesztés elismert szakértője. Különösen abban jeleskedik, hogy a globális tudást kézzelfogható megoldásokká alakítja a turisztikai és vendéglátóipari ágazat számára. A MarketID stratégiai és elemzési igazgatójaként Stephanie nemzetközi célpontok számára indít projekteket, ezzel segíti a városokat és országokat az észak-amerikai piac meghódításában.


Pályafutása a PricewaterhouseCoopers tanácsadói pozíciójától a Teach for America programig ívelt. Az utazás átalakító erejét még a Villanova Egyetemen szerzett pénzügyi alapképzése idején fedezte fel, amikor Isztambulban és Hongkongban is tanult külföldön.
Stephanie büszke arra, hogy tagja lehet az ICCA Future Leaders Councilnak (2025–2027), ahol aktívan formálja a globális találkozók és rendezvények következő generációját.


Folyékonyan beszél angolul, kantoniul és mandarinul, otthonosan mozog a multikulturális környezetben. Szenvedélyesen hisz abban, hogy a kultúrák közötti megértés kulcsfontosságú az értelmes kapcsolatok kialakításában.


Amikor épp nem a következő népszerű étterem után kutat, Stephanie szívesen bikram jógázik, gondozza növényeit vagy fazekasmesterséget űz.
 

Előadások
10:00 2025.10.14.
Break-out
MICE Hub
Jövőbeli analitika és MICE trendek
10:05 2025.10.15.
Break-out
MICE Hub
A MICE, mint katalizátor – társadalmi hatás és közösségi átalakulás mérése 
11:35 2025.10.14.
Break-out
MICE Hub
Az utazási platformok ereje a MICE-élmény fokozásában – innovációk, lehetőségek és jövőbeli trendek  
14:15 2025.10.14.
Break-out
MICE Hub
Tartalom, ami konvertál – a média stratégiai szerepe a MICE sikerében 
Update cookies preferences