2025. 10. 14. - 2025. 10. 15. | Budapest
Stratégiai és Elemzési Igazgató
MarketID
Stephanie Lynn Cheung a desztinációmarketing és a kapacitásfejlesztés elismert szakértője. Különösen abban jeleskedik, hogy a globális tudást kézzelfogható megoldásokká alakítja a turisztikai és vendéglátóipari ágazat számára. A MarketID stratégiai és elemzési igazgatójaként Stephanie nemzetközi célpontok számára indít projekteket, ezzel segíti a városokat és országokat az észak-amerikai piac meghódításában.
Pályafutása a PricewaterhouseCoopers tanácsadói pozíciójától a Teach for America programig ívelt. Az utazás átalakító erejét még a Villanova Egyetemen szerzett pénzügyi alapképzése idején fedezte fel, amikor Isztambulban és Hongkongban is tanult külföldön.
Stephanie büszke arra, hogy tagja lehet az ICCA Future Leaders Councilnak (2025–2027), ahol aktívan formálja a globális találkozók és rendezvények következő generációját.
Folyékonyan beszél angolul, kantoniul és mandarinul, otthonosan mozog a multikulturális környezetben. Szenvedélyesen hisz abban, hogy a kultúrák közötti megértés kulcsfontosságú az értelmes kapcsolatok kialakításában.
Amikor épp nem a következő népszerű étterem után kutat, Stephanie szívesen bikram jógázik, gondozza növényeit vagy fazekasmesterséget űz.