2025. 10. 14. - 2025. 10. 15. | Budapest
Professor of Sustainability Marketing
University of Surrey, UK
Dr. Xavier Font a fenntarthatósági marketing professzora az Egyesült Királyságban működő Surrey Egyetemen. Jelenleg a Therme Csoporttal együttműködésben olyan fenntarthatósági mérési módszerek kialakításán és kommunikációján dolgozik, amelyek hatékonyan mutatják be a fenntartható működést.
Fenntartható termékfejlesztés, marketing és kommunikáció terén nyújt tanácsadást, jelenleg pedig szakértői tanácsadóként vesz részt a Travalyst koalíció munkájában, amelynek tagjai többek között az Amadeus, Booking, Google, Expedia, Mastercard, Skyscanner, Travelport, Trip, TripAdvisor és a Visa.
Korábban ő vezette azt az érdekképviseleti egyeztetési folyamatot, amely megalapozta az EU Turizmus Átmeneti Útitervét. Több mint 200 képzést tartott több mint 5000 vállalkozás számára arról, hogyan kommunikálják és értékesítsék fenntarthatósági törekvéseiket.
Nemrégiben a Surrey Egyetem vezető kutatójaként dolgozott a 24,5 millió eurós EU Interreg projektben („Experience”), amelynek célja a fenntartható turisztikai élmények fejlesztése az előszezonban és utószezonban.